Uvjeti prodaje
KORIŠTENJE:
• Internet stranica Servis Košić d.o.o. se koristi za Vašu privatnu uporabu bez ikakve naknade, pod uvjetom da se držite ovdje navedenih uvjeta i pravila.
• Slike korištene na stranici su ilustrativne prirode većinom preuzete sa interneta i ne moraju odgovarati određenim proizvodima u potpunosti. Tehničke specifikacije pojedinih proizvoda su preuzete od strane proizvođača. SERVIS KOŠIĆ d.o.o ne odgovara za eventualne pogreške u opisu proizvoda. Točan opis i karakteristike proizvoda zatražite na e-mail adresi : info@karcher-servis-kosic.hr
KUPOVINA:
• Prodavatelj i isporučitelj naručene robe je SERVIS KOŠIĆ d.o.o., OIB: 49900173834
• Pod kupcem se podrazumijeva svaka fizička ili pravna osoba koja naruči barem jedan artikl iz ponude.
Cijene su izražene u hrvatskim kunama (kn) i eurima. (fiksni tečaj konverzije 7,53450 kuna za 1 euro)
NARUČIVANJE:
• Naručivanje se obavlja odabirom pojedinih artikla u željenim količinama, stavljanjem u košaricu, te na kraju slanjem narudžbe elektronskom poštom. Nakon slanja narudžbe kupac će povratno dobiti ponudu. Ukoliko se kupac odluči za kupnju treba poslati potvrdu uplate. Tvrtka SERVIS KOŠIĆ d.o.o. se obvezuje da će naručenu robu isporučiti u naručenim količinama za sve artikle koje trenutno ima na lageru. Za artikle koje nema na lageru prodavatelj se obvezuje da će kupca kontaktirati, te ga obavijestiti o roku isporuke.
Kada SERVIS KOŠIĆ d.o.o. kao prodavatelj dobije elektronsku poštu od kupca sa narudžbom istu će provjeriti, po potrebi kontaktirati kupca oko bilo koje nejasnoće te eventualno s kupcem uskladiti narudžbu. Nakon toga će prodavatelj SERVIS KOŠIĆ d.o.o. poslati kupcu zvaničnu ponudu na kojoj će biti točno definirano artikli, cijena, ukupna cijena, eventualni popust te iznos za plaćanje. U ponudi će biti definirana valjanost ponude te vrijeme isporuke.
• Narudžba generirana putem Internet stranice http://karcher-servis-kosic.hr/ ne predstavlja račun niti stvara bilo kakvu obvezu kako prodavatelju tako i kupcu nego predstavlja svojevrstan način upita. Tek kada tvrtka SERVIS KOŠIĆ d.o.o. dobije takav oblik upita nakon toga šalje ponudu sa točnim iznosima, količinama i rokovima isporuke kupcu. Tek kada kupac uplati takvu ponudu ili se u dogovoru sa prodavateljem dogovori o svemu što smatra bitno ponuda postaje obvezujuća za prodavatelja da je isporuči.
• Korisnik može svoje upite i komentare poslati pismeno, poštom ili e-mailom, a Servis Košić d.o.o. će poslati pismeni odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku.
CIJENE ARTIKALA:
• Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
• Takve situacije su izvanredne i za njih se Servis Košić d.o.o. unaprijed ispričava svojim kupcima jer će ih biti prisiljen obavijestiti o nastaloj situaciji, pogrešnoj cijeni za određeni proizvod te nemogućnosti isporuke po konkretnoj narudžbi kupca.
• Prava i jedina vjerodostojna ukupna cijena za uplatu je cijena koju kupac dobije u obliku ponude od strane djelatnika prodavatelja tvrtke Servis Košić d.o.o.. Ako kupcu ne odgovaraju cijene koje dobije od našeg djelatnika kroz zvaničnu ponudu na taj način ne mora prihvatiti ponudu.
• Tvrtka Servis Košić d.o.o. zadržava pravo na promjene cijena.
DOSTAVA I OTPREMA:
• Tvrtka Servis Košić d.o.o. dostavlja naručenu robu u dogovoru sa kupcem uobičajeno u roku od 24-48h ( 1-2 radna dana ) bilo vlastitim vozilima ili nekim od kurirskih službi. Ukoliko naručena roba nije na lageru, kupac će biti obavješten o roku isporuke.
• Dostavu obavljamo kurirskim službama sa kojima imamo sklopljene ugovore (Hpekspres, Lagermax i GLS).
• Roba se slaže i otprema na uobičajen način. Sve eventualne reklamacije vezano za robu uništenu ili oštećenu u transportu kupac je dužan prilikom preuzimanja robe od našeg dostavljača na licu mjesta odmah utvrditi vidljiva vanjska oštećenja robe te istu ne preuzeti od dostavljača. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.
• U slučaju da robu ne preuzmete na vrijeme, a uredno ste zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, snosite sve troškove vraćanja robe u Servis Košić d.o.o. i ponovno slanje robe za koje će Vam biti ispostavljeni račun koji morate platiti prije ponovnog slanja robe.
PLAĆANJE:
• Plaćanje robe za pravne osobe po ponudi virmanom ili e-bankarstvom, a za fizičke osobe po ponudi uplatnicom ili e-bankarstvom.
• Mogućnost plaćanja pouzećem za pravne i fizičke osobe.
TROŠKOVI DOSTAVE
• Trošak dostave se obračunava 7 eur (52,74 kn) i kao takav će biti vidljiv na ponudi za plaćanje.
• Za iznos narudžbe iznad 350,00 eur (2.637,08kn) ne naplaćuje se dostava.
REKLAMACIJE I POVRAT ROBE:
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili ne odgovara specifikacijama proizvođača, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem ponude, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na info@karcher-servis-kosic.hr ili telefonski na 048/716-222.
Neispravan proizvod ili proizvod koji ne odgovara specifikacijama proizvođača možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja Proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti Proizvoda. Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti Proizvoda isti može postupati s Proizvodom i pregledati ga isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji Proizvoda u prostorijama Prodavatelja. U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom.
U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.
Ako je na zahtjev Kupca izvršavanje usluge započelo tijekom roka za jednostrani raskid Ugovora, Kupac je dužan platiti Prodavatelju iznos koji je razmjeran onom što je isporučeno do trenutka kada je Kupac obavijestio Prodavatelja o jednostranom raskidu Ugovora.
Kod povrata robe kupac snosi troškove dostave.
Mi ćemo Vam poslati potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
· može li se proizvod zamijeniti za novi,
· može li se za proizvod vratiti novac,
· ili da je proizvod potrebno servisirati.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, kupac dostavnom službom dostavlja reklamirani proizvod, koji se vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 048/716-222.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
• Prilikom preuzimanja robe molimo Vas da provjerite količinu i vrstu robe i da li se slažu sa računom i Vašom narudžbom.
• Reklamacije po osnovi krivo naručene robe ne uvažavamo pa Vas molimo da prilikom narudžbe dobro proučite što ste naručili. Ako imate bilo kakve nedoumice slobodno nas kontaktirajte telefonom.
IZMJENE PRAVILA I UVJETA KORIŠTENJA:
• Servis Košić d.o.o. ostavlja sebi za pravo izmijeniti pravila i uvjete korištenja ovih stranica.
OSTALI TROŠKOVI NASTALI KORIŠTENJEM OVIH STRANICA:
• Tvrtka Servis Košić d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost nastalu eventualnim dodatnim troškovima korištenja ovih stranica kao što su telefonski račun i slično.
TRAJANJE I RASKID UGOVORA
Ugovor koji Krajnji korisnik sklapa s Servis Košić d.o.o. za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od strane Servis Košić d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane Krajnjeg korisnika, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Servis Košić d.o.o. i Krajnjeg korisnika.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom LINKU.
Ugovor možete raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Izravne troškove povrata robe Krajnji kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način Krajnji kupac se može obratiti Servis Košić d.o.o. na telefon 048/716-222 ili mail adresu info@karcher-servis-kosic.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda. Krajnji korisnik je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Prihvaćanjem ovih općih uvjeta, prihvatili ste i odredbe spomenutog pravilnika.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu Internet trgovina, kupovina putem telefona, kataloška prodaja) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od primitka robe, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo kupac za jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci.
U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva.
Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći na ovom linku : Zakon o potrošačima
GARANCIJA I SERVIS
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Servis Košić d.o.o. smatra da je Kupac time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da nam se javite na broj telefona 048/716-222 ili na e-mail: info@karcher-servis-kosic.hr te postupite u skladu s uputama.
RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA
Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem – sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme alternativnog/izvansudskog ( Zakon o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova NN 121/16, 32/19 ) rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave
Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II, ili na http://www.hok.hr/sud_casti ili/i podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Zagreb, Ilica 49/II, http://www.hok.hr/centar_za_mirenje
Ukoliko se spor između potrošača i Kornera ne riješi na navedeni način u roku od 15 dana od primitka zahtjeva za mirno rješenje , ili je potrošač nezadovoljan pisanim očitovanjem trgovca, potrošač je ovlašten podnijeti tužbu. Nadležan je sud u Bjelovaru.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.